عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

یا صاحب الزمان

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرموند:
بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشوایان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم. همچنین ما امین خداوند بر بندگانش و حجّت او در جامعه می‌باشیم، حلال و حرام را می‌شناسیم، تأویل و تفسیر آیات قرن را عارف و آشنا هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سايت رسمي سربازان اسلام; www.sarbazaneislam.com

با عرض سلام ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و کلیه عزیزانی که از این وبلاگ دیدن میکنند.
نام وبلاگ را از این جهت "عصر ظهور" گذاشتم که دیگر لحظات آخر انتظار است و کم کم صدای پای منجی را می توان با گوش جان شنید.
با توجه به آنچه از آیات و رویات و گفته های پیامبران و امامان معصوم (ع) و گفته هایی از امام خمینی رحمۀ الله علیه و رهبر و معظم انقلاب اسلامی مان حضرت امام خامنه ای و بزرگان و علما و مجتهدین و اوضاع و احوال جامعه و غیره که به توفیق خدا در ذیل خواهد آمد، برمی آید که دنیا باید در آینده ی خیلی نزدیک شاهد تحولات اساسی بزرگ و عظیمی باشد و به لطف خداوند وعده های الهی که در قرآن کریم آمده است ازجمله:
بعد ازتورات در زبور نوشتیم بندگان صالح من،وارثان این سرزمین خواهند بود.(انبیا آیه 105)
و اینکه:  "خداوند به کسانیکه ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام داده اند وعده داده که در روی زمین جانشین شان کند همچنان که اسلافشان را جانشین کرد و دینی را که برای آنها پسندیده استوار سازد و ترسشان را به آرامش بدل کند. مرا عبادت کنند و شریکی برایم قرار ندهند و آنان که بعد از این کافر شوند فاسق اند" ... سوره نور آیه 55
بلطف خداوند رحمان جامه ی عمل بپوشد و انشاءالله همه شاهد خواهیم بود که همچنان که در قرآن خوانده ایم هرگاه قوم عاد، ثمود، لوط ، فرعون و .... ظلم را به بی نهایت میرساندند خداوند توسط نوعی از بلاهای آسمانی زلزله، سنگ باران، به زمین فرو بردن، غرق شدن و .... شر آنها را از سر مسلمین کم می کرد.
انشاالله وقت آن فرا خواهد رسید که خداوند متعال، شر اجانب زمان ما را ظالمین، مفسدین، متکبرین، متجاوزین شرق و غرب و اسرائیل متجاوز را توسط بقیه الله الاعظم و سربازان مخلصش از سر مسلمانان جهان کم نماید انشاالله که ظلم و جور و ستم و تجاوز را به بی نهایت رسانده اند. باید همه بدانیم که بعد از ندای آسمانی و صیحه آسمانی که در نزدیکی ظهور از آسمان صدا زده می شود دیگر توبه کردن به مثال توبه کردن فرعون می ماند که وقتیکه داشت غرق میشد و هیچ راهی نداشت گفت : خدایا من غلط کردم که گفتم من خدایم ! کجا من خدایم ؟ خودت خدائی و خدایی بتو زیبنده است و این توبه مقبول نیست، پس انتخاب با خود انسان است که از اکنون راه سعید را پیش گیرد و یا راه شقی را.
 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا