عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

یا صاحب الزمان

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرموند:
بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشوایان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم. همچنین ما امین خداوند بر بندگانش و حجّت او در جامعه می‌باشیم، حلال و حرام را می‌شناسیم، تأویل و تفسیر آیات قرن را عارف و آشنا هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سايت رسمي سربازان اسلام; www.sarbazaneislam.com

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

چکیده 
در عصر حاضر، انتظار و اعتقاد به مهدویت، تنها وسیله رسیدن به رستگاری ابدی است و به دلیل نقش و تاثیرش بر حیات بشری، عده ای برای رسیدن به اهداف نفسانی و پلید خود، در پی تحریف و تخریب آن برآمده اند. قدرتهای استکباری نیز برای تسلط بر منابع مسلمین به این امر دامن زده اند. 

  • محمد حسین نورالدینی

پاسخ حجت الاسلام والمسلمین محمدی به این سوال که «درباره علایم وزمان ظهور» توضیح بفرمایید و راه ارتباط با امام زمان(عج) چیست؟

  • محمد حسین نورالدینی

برادران و خواهران عزیزم قدر خود را داشته باشید، باید افتخار کنید که در چنین عصر و زمانی زندگی می کنید، در عصری که اسلام جلوه ی جهانی پیدا کرده و دیری نخواهد پایید که انشاءالله حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد رسید که این پیروزیها را ما حاصل خون شهیدان عزیزمان می دانیم که آنها بودند که عاشقانه در راه اسلام جان باختند و پیروزی و احیای اسلام را برای ما به ارمغان آوردند. باشد ما نیز وارثان و ادامه دهندگان صادقی در به ثمر رسانیدن آرمانشان باشیم و همه شهیدان پیام و شعارشان این بود که «ان حزب الله هم الغالبون»
«اسلام پیروز است» و این آئین است که نجات بخش انسانها است. برشما باد تا راهشان را ادامه دهید تا ظهورو حضرت مهدی (عج).

  • محمد حسین نورالدینی

 

روز تاسوعا در فرهنگ شیعه از دیرباز به عنوان روزی شناخته شده که عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) ضمن بیان فضیلت های علمدار کربلا، به مرثیه سرایی و عزاداری برای او می پردازند.
بیان رشادت ها و مصیبت های حضرت ابوالفضل(ع) در روز تاسوعای حسینی، باعث شده تا برخی چنین تصور کنند که آن حضرت در روز تاسوعا به شهادت رسیده و به همین علت در این روز عزای سقای دشت کربلا را برپا می کنند درحالیکه همه یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا جان خود را برای یاری دین خدا و امام خود فدا کردند.

  • محمد حسین نورالدینی

علمدار

چون روز نهم محرم الحرام رسید شمر ملعون با نامه ابن زیاد لعین در امر قتل امام علیه السلام به کربلا وارد شد و آن نامه را به ابن سعد نمود، چون آن پلید از مضمون نامه آگه گردید خطاب کرد به شمر و گفت مالک وَیْلَکَ خداوند ترا از آبادانیها دور افکند و زشت کند چیزی را که تو آورده‌ای، سوگند با خدای چنان گمان می‌کنم که تو بازداشتی ابن زیاد را از آنچه من بدو نوشتم و فاسد کردی امری را که اصلاح آن را امید می‌داشتم

  • محمد حسین نورالدینی
در پایان مراسم دهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در شب تاسوعای حسینی(ع) (یکشنبه 11 آبان ماه) برگزار شد، بیانیه‌ای صادر شد.
  • محمد حسین نورالدینی
  • محمد حسین نورالدینی

در این جا چند عکس و پوستر با کیفیت برای شما قرار دادیم

هزینه استفاده از هریک از این تصاویر اهداء 1 صلوات به مادر امام زمان(عج) می باشد...

***

  • محمد حسین نورالدینی


صدای زمزمه های حضور رادر میان بغض های هر شبم می شنوم.


ولی تمام جعه های خوب من تهی زآمدنت.


غروب شد،سحر برفت،سکوت آمد و برفت ونم نم سپید اشک روی گونه ام روان،


آمد وبرفت تو باز هم نیامدی .



  • محمد حسین نورالدینی
  • محمد حسین نورالدینی