عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

یا صاحب الزمان

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرموند:
بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشوایان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم. همچنین ما امین خداوند بر بندگانش و حجّت او در جامعه می‌باشیم، حلال و حرام را می‌شناسیم، تأویل و تفسیر آیات قرن را عارف و آشنا هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سايت رسمي سربازان اسلام; www.sarbazaneislam.com

لقب جدید یاهو برای حاج قاسم سلیمانی

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

به گزارش افکار نیوز، این گزارش که با تیتر ژنرال اسرار آمیز و نخبه ی ایرانی در این سایت معتبر منتشر شده است به گوشه ای از توانایی های سردار سلیمانی پرداخته شده است.


یاهو با اشاره به اقدامات موثر حاج قاسم در منطقه می گوید:سلیمانی به عنوان یک رهبر در رسانه های ایرانی خیلی کم ظاهر می شود اما به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نیروهای امنیتی در خاورمیانه شهرت دارد.

بعد از هجوم داعش به عراق، ایران یک نقش کلیدی در عقب راندن آنها داشت و مشاوران نظامی خود را به عراق و نیروهای نظامی خود را در مرز مستقر کرد.

یک مقام ارشد آمریکائی یک بار ژنرال سلیمانی را با شخصیت داستانی و نامرئی سوز کیسر -Soze Keyser- که توسط کِوین اسپیسی -Kevin Spacey- در فیلم «مظنونین همیشگی» به تصویر کشیده شد مقایسه کرده و گفته "او مانند سوز کیسر است".

نظرات  (۱)

سلام وبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد
پاسخ:
سلام ممنون از لطفی که به ما دارید
بازم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">