عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

عصر ظهور

دلم گرفته به اندازه ی نبودنت...

یا صاحب الزمان

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرموند:
بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشوایان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم. همچنین ما امین خداوند بر بندگانش و حجّت او در جامعه می‌باشیم، حلال و حرام را می‌شناسیم، تأویل و تفسیر آیات قرن را عارف و آشنا هستیم.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سايت رسمي سربازان اسلام; www.sarbazaneislam.com

سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر نزدیک بودن ظهور..

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

امام صادق (ع) فرمودند: مردی از قم خارج شده مردم را بسوی حق دعوت می کند. گروهی که دلهایشان چون قطعات آهن سخت است، در اطراف او گرد می آیند، حوادث آنها را مضطرب نسازد، ملول نشوند و دچار وحشت نگردند و بر خداوند توکل کنند و عاقبت از آن پرهیزگاران است.

امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در جاهای مختلفی اشاراتی در رابطه با ظهور حضرت صاحب کرده اند که واقعاً جای تآمل دارد.

در این جا سعی بر جمع آوری این جملات شده و توانسته ایم تعدادی از این جملات و سخنان را برای شما بیاوریم.

التماس دعا

صلوات

1- پیروزی ما را خدا تضمین کرده است ما حکومت اسلامی تشکیل می دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می سپاریم.

کیمیای محبت محمد ری شهری ص 72

هفته نامه پرتو  15/مهر/83

 

2- دست عنایت خدای تبارک و تعالی بر سر این ملت کشیده شده است و ایمان آنها را تقویت نموده است که یکی از علائم ظهور بقیه الله ارواحنا فداه است.

صحیفه نور جلد 16ص 32

 

3- وعده دیدار نزدیک است..یاران مژده باد/روز وصلش میرسد.. ایام هجران میرود.

دیوان اشعار امام خمینی (ره(

 

4-  توجّهتان را به مهدی موعود بیشتر کنید و ما باید در این طور روزها و در این طور ایّام الله توجه کنیم که خودمان را مهیّا کنیم از برای آمدن آن حضرت، من نمی توانم اسم رهبر روی ایشان بگذارم، بزرگتر از این است.

نمی توانم بگویم شخص اوّل است، برای اینکه دوّمی در کار نیست. ایشان را نمی توانیم ما با هیچ تعبیری، تعبیر کنیم. الا همین که مهدی موعود است. آنی است که خدا ذخیره کرده است برای بشر و ما باید خودمان را مهیّا کنیم از برای اینکه اگر چنانچه موفّق شدیم انشاءالله بزیارت ایشان طوری باشد که رو سفید باشیم پیش ایشان.

تمام دستگاه هایی که الان بکار گرفته شده اند در کشورما- و امید است که در سایر کشورها هم توسعه پیدا کند- باید توجّه به این معنا داشته باشند که خودشان را مهیّا کنند برای ملاقات حضرت مهدی سلام الله علیه.

صحیفه نور (صحیفه امام)  جلد 12، ص 483 و 482

 

5- مسؤولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه

هفته نامه پرتو 15/مهر/83

 

6- می توان گفت خورشید درخشان ۲۲ بهمن به نصف النهار آمال و آرمانهای بزرگ اسلامی نزدیک میشود... گوئی وعده خداوند قادر نزدیک است و امید است این بارقه برق آسا که در سراسر جهان پرتو افکنده و نوید فتح مبین می دهد به حکومت مطلقه منجی آخرالزمان و پناه مستضعفان متصل شود.

صحیفه نور جلد 19 ص 47

هفته نامه پرتو: 15/مهر/83


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">